loading...

مرجع مقالات تخصصی طراحی سایت

بازدید : 326
پنجشنبه 29 خرداد 1399 زمان : 8:56

خرید درون برنامه ای گوگل پلی

شاید برای شما هم اتفاق افتاده باشد که بخواهید یک نرم افزار اندرویدی را با دانلود از گوگل پلی در کامپیوتر خویش و با کاغذ اکران وسیع‌تری اجرا نمایید. امروزه قابل انعطاف‌افزارهای مشابه‌ساز متعددی برای این خواسته ایجاد گردیده‌اند که به امداد آن ها می توانیم اطراف سیستم دلیل اندروید را در ویندوز پیاده سازی کنیم! به کار گیری از گوگل پلی برای دانلود برنامه‌های متعدد در رایانه و گوشی و به یاری پلاگین گوگل‌کروم از گزاره واجباتی می‌باشند که هر کاربری بایستی با آن ها آشنا باشد.

برای نصب و اجرای این نرم افزار‌ها به صورت بی واسطه از دکان گوگل پلی، می توانید از یک مشابه ساز اندرویدی بدون پول به اسم Blue Stacks به کار گیری نمائید. در ضمن می توانید از پلاگین گوگل کروم برای بارگیری فولدر‌های APK به طور مجانی به کار گیری فرمایید. در شرایطی‌که میخواهید با طریق عمل این قابل انعطاف‌افزار و طرز دانلود از گوگل پلی در ویندوز و گوشی آشنا گردید، مطلقا این نوشته‌ی علمی را بخوانید. به کارگیری از Blue Stacks و طریق دانلود از گوگل پلی را به دنبال خواهید خواند. با ما یار باشید.

۱. دانلود از گوگل پلی با دانلود بلواستکز (Blue Stacks)
دانلود از گوگل پلی
Blue Stacks یک مشابه ساز بدون‌پول اندروید برای رایانه‌هایی میباشد که با سیستم برهان مک یا این که ویندوز فعالیت مینمایند. برای بارگیری و نصب آن، مورد ها تحت را انجام دهید:

در آغاز در مرورگر کامپیوتر خویش این نشانی«https://www.bluestacks.com» را وارد فرمائید.
روی آیتم «DOWNLOAD BLUESTACKS 3N» کلیک فرمایید.
بعد از آن مورد «DOWNLOAD» را تعیین فرمایید.
روی «downloaded EXE file» دوبار کلیک فرمائید.
زمانی از شما درخواست شد در مرحله بعدی، yes را گزینش فرمائید.
روی مورد «install now» کلیک نمایید.
و هنگامی که از شما درخواست شد، مورد «complete» را گزینش کنید.
دانلود از گوگل پلی
۲. نصب و خط مش‌ اندازی بلواستَکز (Blue Stacks) برای دانلود از گوگل پلی
Blue Stacks را گشوده نمائید، در شرایطی که به صورت اتوماتیک گشوده نشد لهجه دلخواه‌تان را تعیین کرده و با اعتنا به راهبرد‌های کاغذ جلو بروید و با اکانت Google خویش در‌این اپلیکیشن به وب سایت ورود(sing in) نمائید. بسته به مدل ورژن این قابل انعطاف‌افزار، ممکن میباشد آیتم‌های نصب آن گوناگون باشد.

۳. کلیک روی مورد نرم افزار‌های اینجانب (My Apps)
دانلود از گوگل پلی
این تب در نصیب بالایی ورقه و سمت چپ جای دارد. درین نصیب، فهرست برنامه‌هایی را مشاهده خواهید کرد که نصب نموده‌اید.

در مالتینا بخوانید:

۱۰ بازی اندروید ۲۰۱۹ که تنها اختصاصی ماهر ها پباده سازی شده‌است

۴. کلیک روی نرم افزار سیستم (System app) و آن گاه گوگل‌پلی (Google Play)
دانلود از گوگل پلی
این بخش را در نصیب بالایی برگه نرم افزار‌های اینجانب (My Apps) پیدا میکنید. این مثلث رنگی علامت گوگل پلی میباشد، در ورقه نرم افزار‌های سیستم (System apps) می توانید با کلیک روی آن به ورقه دانلود از گوگل پلی منتقل گردید.

۵. کلیک روی نوار جست و جو
دانلود از گوگل پلی
درین مرحله از دانلود از گوگل پلی با کلیک روی این نصیب نوشتهٔ Google Play ظواهر میشود.

اسم یک نرم افزار را سرچ فرمائید.
اسم یک برنامه را وارد نمایید (در صورتیکه اسم مشخصی در ذهن ندارید کافیست کلمه و واژه‌ای مربوط به آن را دراین نصیب وارد نمائید) بعد وارد گردید و (Enter) را بزنید. هنگام تایپ کردن اسم برنامه آیتم نظرتان، احتمالا اسم برنامه‌ها در نوار کشویی تحت نصیب جست و جو ظواهر میگردد. در‌صورتی‌که این وقوع افتاد، روی اسم برنامه کلیک کرده تا وارد پروسه بعدی گردید.
۶. تعیین برنامه
در شرایطی‌که برنامه آیتم نظرتان در فهرست نبود، کافیست به ذیل بیایید تا بالاخره برنامه خودتان را پیدا کرده و روی آن کلیک فرمایید.

کلیک بر روی دکمه Install.
این دکمه به رنگ سبز میباشد و با کلیک بر روی آن، دانلود شما بوسیله بلواستکز (Blue Stacks) شروع خواهد شد. چنانچه هنگام نصب شدن، برنامه از شما درخواست اذن دسترسی به بخش‌های خاصی از دستگاه‌تان را داشت، به آن اذن دهید.
۷. اجرای برنامه
هنگامی نصب برنامه به اتمام رسید یکی شغل های ذیل را انجام دهید:

روی گشوده شدن در مغازه گوگل پلی (open in Google Play Store) کلیک نمائید.
در تب نرم افزار‌های اینجانب (My apps)، روی آیکون برنامه متبوع کلیک فرمایید.
۸. نصب یک پوشه اندرویدی (APK)
در حالتی که از دانلودکننده گوشی (Mobile Downloader) برای دانلود فولدر‌های اندرویدی (APK ) و دانلود از گوگل پلی استعمال می کنید، با انجام مورد ها پایین میتوانید پوشه خویش را مستقیما در بلواستکز(Blue Stacks) نصب فرمایید:

نخست بلواستکز (Blue Stacks) را گشوده نمائید.
روی تب نرم افزار‌های اینجانب (My apps) در نصیب بالای برگه در جهت چپ کلیک نمایید.
آن‌گاه در سمت و سوی راست کاغذ روی دکمه نصب نرم افزار اندروید (Install apk) کلیک فرمایید.
در پنجره‌ای که گشوده می گردد پوشه اندرویدی خویش را تعیین نمائید.
روی دکمه گشوده یا این که گزینش کردن (Open یا این که Choose) در کناره سمت راست کاغذ کلیک نمایید.
هم اکنون کافیست تا درانتظار گردید آیکون برنامه گزینه نظرتان در برگه نرم افزار‌های اینجانب (my apps) ظواهر شود.
در مالتینا بخوانید:

با گوگل Stadia فارغ از نیاز به خرید کنسول بازی نمائید!

استعمال از پلاگینٔ گوگل کروم برای دانلود از گوگل پلی
دانلود از گوگل پلی
۱. فهم سعی این پلاگین
با نصب یک پلاگین بدون‌پول در گوگل کروم، میتوانید پوشه‌های اندرویدی را دانلود نمایید که برای دانلود از گوگل پلی قرار گرفته‌اند. نکته قابل توجه این میباشد که نمی‌توانید از این پلاگین برای دانلود و نصب برنامه‌های مبلغی به کارگیری فرمایید. درضمن به خیال و خاطر داشته باشید برنامه‌هایی را که با این پلاگین دانلود میکنید، فارغ از وجود یک مشابه‌‌ساز مثل بلواستکز (Blue Stacks) قابل انجام نیستند.

۲. گشودن گوگل کروم و ورود به آن
برای ورود به مغازه آنلاین گوگل پلی بایستی آدرس آن را در نوار ابزار مرورگر کروم وارد فرمایید.

۳. وارد کردن ایمیل(URL) نرم افزار متبوع
برای دانلود برنامه موردنظرتان نخست به ایمیل آن نیاز خواهید داشت:

در نصیب جست‌وجوی این ورقه، در آغاز اسم برنامه را وارد کرده و بعد از آن آیتم وارد گردید(Enter) را فشار دهید.
روی نرم افزار گزینه نظرتان کلیک نمایید.
از نصیب نوار نشانی در بالای کاغذ، تمام متن نشانی را گزینش نمایید.
با فشار دادن هم زمان دکمه های C + Ctrl نشانی این اپلیکیشن در صفحه کلید شما نسخه برداری خواهد شد.
۴. دانلود ۱Mobile Downloader
۱Mobile Downloader، این به عبارتی پلاگین‌ای میباشد که به شما یاری می نماید با دانلود از گوگل پلی، نرم افزار‌های خویش را نصب فرمایید.

۵. کلیک روی دکمه Add To Chrome+ در نصیب بالای سمت راست برگه

روی دکمه Add To Chrome+ در نصیب بالای سمت راست کاغذ کلیک فرمایید. درصورت درخواست روی افزودن پلاگین (Add extention) کلیک نمایید. یک آیکون دایره‌ای سبز رنگ، که داخلش یک اشاره گر سپید به سمت ذیل میباشد به اکران در خواهد آمد. ظواهر شدن این آیکون در معنای نصب درست پلاگینٔ شماست که در روند دانلود از گوگل پلی ضرورت داراست.

۶. کلیک روی آیکون ۱Mobile Downloader
روی آیکون ۱Mobile Downloader کلیک نمائید. بعداز کلیک روی آیکون آن، یک منو برای شما گشوده میشود.

۷. کلیک روی دکمه دانلود بسته اندرویدی (APK Downloader)
روی آیتم دانلود بسته اندرویدی(APK downloader) کلیک فرمائید. APK فرمت پوشه‌های اندرویدی میباشد، که برای نصب در‌این سیستم دلیل به کارگیری می‌گردد.

۸. پیست کردن(Paste) آدرس برنامه(URL)
روی بخش متنی APK Downloader کلیک کرده و در فریم متنی آن، دکمه های Ctrl + V را به طور همزمان فشار دهید.

۹. کلیک روی (Generate Download Link)
این دکمه در سوی راست فریم متنی جای دارد و بایستی روی آن کلیک نمائید.

۱۰. کلیک روی دکمهٔ (Download APK app)]
این دکمه پایین نصیب اسم برنامه میباشد. با کلیک بر روی آن، دانلود از گوگل پلی در رایانه‌تان مقدمه می‌گردد. بسته به پیکربندی مرورگرتان، شاید لازم باشد قبلی از انجام دانلود، روی آیتمٔ ذخیره(Save) یا این که تأیید(Confirm) کلیک فرمائید.

در مالتینا بخوانید:

خرید معمولی و سریع و ارزان از آمازون با پلاگین مالتینا برای گوگل کروم

فراگیری دانلود از گوگل پلی در گوشی
مهمترین بخش به کارگیری از گوگل پلی، دانلود و نصب نرم افزار‌های آن بر روی موبایل‌های اندرویدی میباشد. شما میتوانید اشکال قابل انعطاف‌افزار‌ها یا این که مورد ها دیگری مثل کتاب‌های دیجیتال را از گوگل پلی دانلود فرمایید. بعضا از گونه های محتوا بدون پول و بعضا دیگر مستلزم پرداخت داخل برنامه‌ای می باشند. یعنی برای به کار گیری از مورد‌های متعدد جان دار در برنامه نیاز به پرداخت هزینه دارید.

جستن و دانلود از وبسایت گوگل پلی
در آغاز گوگل پلی را گشوده فرمایید. در ضمن میتوانید به تارنما play.google.com هم مراجعه‌کنید.
اسم محتوای آیتم نظرتان را در نوار جست و جویبار آن سرچ فرمائید.
از فهرستی که به شما نشان می دهد یک آیتم را تعیین و روی آن کلیک فرمائید.
در ورقه‌ای که برای‌تان گشوده میگردد، برای برنامه‌های مجانی روی دکمه نصب (Install) و برای برنامه‌های مبلغی روی آیتمٔ ارزش آن (item’s price) کلیک فرمایید.
به راهنمای درون کاغذ مربوطه اعتنا نمایید و دستورها آن را انجام دهید.
برای پرداخت هزینه، کافیست روی نماد فلشی کلیک فرمائید که به سمت ذیل جای‌دارد. در شرایطی که برای اولی توشه میباشد که از گوگل پلی خرید می کنید، طریق‌های پرداخت در اکانت گوگل‌تان بیش تر خواهند شد. برای تغییر و تحول گویش گوگل پلی، میتوانید از روش رایانه‌تان وارد اکانت گوگل خویش گردیده و پیکربندی لهجه آن را تغییر و تحول دهید.

وقتی که یک برنامه یا این که محتوای دیجیتالی را در گوگل پلی خریداری میکنید، آن برنامه به اکانت گوگل شما متصل می گردد، خیر تنها دستگاهی که در آن برنامه‌تان را نصب می کنید. این بدان شکل میباشد که در‌حالتی که دستگاه جدیدی تنظیم کردید، دیگر بدون چاره به خرید آن برنامه نخواهید بود. به علاوه در‌صورتی‌که به جهت محدودیت‌هایی که گوگل برای یوزرها اهل ایران در لحاظ گرفته، نتوانستید پیروز به دانلود برنامه گزینه نظرتان گردید، میتوانید آی پی دستگاه‌تان را با به کارگیری از او پی ان تغییر‌و تحول دهید و آنگاه مبادرت به دانلود فرمایید.

نصب برنامه‌ های تحریم گردیده از طرف گوگل پلی
دانلود از گوگل پلی - clear_cache_and_Data_play_store
متاسفانه به جهت تحریم‌های انجام شده از سوی گوگل، نصب بعضا از نرم افزار‌های گوگل پلی برای یوزرها اهل ایران سخت میباشد. برای این مراد نخست بایستی خاطر یا این که کش (Cache) نرم افزار‌های Google Play Services و Google Play Store را تمیز نمایید.

ممکن میباشد، یافتن این نرم افزار‌ها در موبایل‌های متفاوت با یکدیگر تفاوت داشته باشند. ولی فرآیند کلی آن در همه دستگاه‌ها یکسان میباشد. نخست می بایست به پیکربندی گوشی‌تان رفته و در آن جاگزینهٔ برنامه‌ها یا این که Apps را گزینش نمایید. در مرحله بعدی بایستی اسم این نرم افزار‌ها را در لیستی که برای‌تان به اکران در آمده پیدا فرمائید.

با گزینش هر برنامه آیتم‌های مرتبط با آن برای شما نمایان می‌گردد. همانگونه که در تصویر بالا مشاهده می کنید، در نرم افزار Google Play Store با تعیین موردٔ CLEAR CACHE یاد این اپلیکیشن تمیز خواهد شد. چنانچه این آیتم کار نکرد، میتوانید توشه دیگر به همین نصیب مراجعه کرده و اینبار CLEAR DATA را تعیین فرمایید.

این پروسه را برای هر دو نرم افزار انجام دهید. بعد از آن می بایست اپلیکیشن تحریم گذر (تغییر‌و تحول دهندهٔ آی پی) را پر‌نور کرده و سپس گوگل پلی را اجرا فرمایید. گوگل پلی با دقت به آی پی مملکت گزینش گردیده بوسیله نرم افزار تحریم گذر، فهرست برنامه‌های فعال برای به عبارتی مرزو بوم را به شما نشان می دهد. معمولا پر‌نور کردن این اپلیکیشن برای یکبار کفایت می کند. با این وجود ممکن میباشد هر توشه که گوگل پلی را اجرا میکنید، نیاز به پر‌نور کردن تحریم گذر موبایل هم داشته باشید.

اندروید رشته‌ای؛ پروفشنال اندروید (Professional Android)
دانلود از گوگل پلی - Professional Android
دانلود از گوگل پلی

اکنون که به دانلود از گوگل پلی مسلط شدید، خوب میباشد که با محصولاتی در قضیه برنامه‌نویسی اندروید هم آشنا گردید. راهنمای جامع بسط دهنده جدیدترین خصوصیات و قابلیت و امکان‌های Android را در بازنویسی چهارم خویش، به بسط‌دهندگان عرضه می‌نماید. به امداد این پکیج یاد خواهید گرفت که چه‌طور از جدیدترین خصوصیت‌های اندروید برای تولید برنامه‌های تلفن همراه توانمند و مشتری‌پسند استعمال فرمایید. این طرز، تیم‌ای از پروژه‌ها را ذیل پوشش قرار می‌هد که هرمورد خصوصیت نو سیستم برهان اندروید را معرفی میکنند. همینطور تکنیک‌ها و شایسته ترین روش‌هایی را که سبب میشود حداکثر به کارگیری را از این سیستم استدلال پیروزی به ما نشان خواهد اعطا کرد. این تمرینات از سطح زیر و مبتدی و تازه کار شروع میشود و کم کم به پروژه‌های توسعه یافته اندرویدی تبدیل میشوند. مثال‌های معمولیٔ آن به شما نشان میدهد که چطور می توانید هرچه سریع‌خیس، یک پروژه اندرویدی فوق‌العاده ساخت نمائید.

این کتاب راهنمای شما برای توسعه و گسترش هوشمند، کارآمد و مؤثر در برنامه نویسی اندروید میباشد.

بیاموزید که چطور بیش‌ترین استعمال را از اندروید ببرید؛
آناتومی، رینگ‌ها و اصطلاح تعامل با استفاده کننده یا این که یوآي (UI) برنامه های اندروید را شعور فرمایید؛
پباده سازی برای همگی پلتفرم‌های گوشی، از گزاره تبلت‌ها را بیاموزید؛
از چهارچوب اندروید و سرویس ها گوگل پلی استعمال نمایید.
راهنمای برنامه نویسی اندروید؛ دِبیگ نرد رنچ (The Big Nerd Ranch Guide )
دانلود از گوگل پلی - Android Programming: The Big Nerd Ranch Guide (4th Edition)
دانلود از گوگل پلی

راهنمای بیگ‌نرد رنچ (Big Nerd Ranch) یک کتاب مقدماتی اندرویدی برای برنامه نویس ها زبده جاوا میباشد. بر پایه ی این بوت‌کمپ (Bootcamp) دوستداشتنی در اندروید، شما با به کارگیری از نمونه‌های بی آلایش و یار با توضیحات پر‌نور، علم‌تان را پهناور‌خیس می کنید و پیشرفت قابل توجهی در‌این فن خواهید داشت. این کتاب بر روی تکنیک های عملی در گسترش برنامه‌های سازگار با اشکال اندروید(Android Oreo و Android P) تمرکز داراست.

در هر مرحله از مسیر برنامه‌نویسی‌تان، با استعمال از اندروید استودیو(Android Studio) کد بنویسید و اجرا فرمایید. به امداد این راهنما میتوانید برنامه‌هایی بنویسید که با بقیه برنامه ها ترکیب می گردند، تصاویر را از اینترنت بارگیری کرده و اکران میدهند، موسیقی پخش می نمایند و مورد ها دیگر. هر فصل از این برنامه برای ارتقا علم و تجربه موردنیاز به مراد آغاز عمل در گسترش اندروید پباده سازی و تست شده‌است. دانلود از گوگل پلی را که خاطر گرفتید. هم اکنون بایستی پیرو یادگیری محتویات تخصصی‌خیس باشید.

خرید درون برنامه ای گوگل پلی

شاید برای شما هم اتفاق افتاده باشد که بخواهید یک نرم افزار اندرویدی را با دانلود از گوگل پلی در کامپیوتر خویش و با کاغذ اکران وسیع‌تری اجرا نمایید. امروزه قابل انعطاف‌افزارهای مشابه‌ساز متعددی برای این خواسته ایجاد گردیده‌اند که به امداد آن ها می توانیم اطراف سیستم دلیل اندروید را در ویندوز پیاده سازی کنیم! به کار گیری از گوگل پلی برای دانلود برنامه‌های متعدد در رایانه و گوشی و به یاری پلاگین گوگل‌کروم از گزاره واجباتی می‌باشند که هر کاربری بایستی با آن ها آشنا باشد.

برای نصب و اجرای این نرم افزار‌ها به صورت بی واسطه از دکان گوگل پلی، می توانید از یک مشابه ساز اندرویدی بدون پول به اسم Blue Stacks به کار گیری نمائید. در ضمن می توانید از پلاگین گوگل کروم برای بارگیری فولدر‌های APK به طور مجانی به کار گیری فرمایید. در شرایطی‌که میخواهید با طریق عمل این قابل انعطاف‌افزار و طرز دانلود از گوگل پلی در ویندوز و گوشی آشنا گردید، مطلقا این نوشته‌ی علمی را بخوانید. به کارگیری از Blue Stacks و طریق دانلود از گوگل پلی را به دنبال خواهید خواند. با ما یار باشید.

۱. دانلود از گوگل پلی با دانلود بلواستکز (Blue Stacks)
دانلود از گوگل پلی
Blue Stacks یک مشابه ساز بدون‌پول اندروید برای رایانه‌هایی میباشد که با سیستم برهان مک یا این که ویندوز فعالیت مینمایند. برای بارگیری و نصب آن، مورد ها تحت را انجام دهید:

در آغاز در مرورگر کامپیوتر خویش این نشانی«https://www.bluestacks.com» را وارد فرمائید.
روی آیتم «DOWNLOAD BLUESTACKS 3N» کلیک فرمایید.
بعد از آن مورد «DOWNLOAD» را تعیین فرمایید.
روی «downloaded EXE file» دوبار کلیک فرمائید.
زمانی از شما درخواست شد در مرحله بعدی، yes را گزینش فرمائید.
روی مورد «install now» کلیک نمایید.
و هنگامی که از شما درخواست شد، مورد «complete» را گزینش کنید.
دانلود از گوگل پلی
۲. نصب و خط مش‌ اندازی بلواستَکز (Blue Stacks) برای دانلود از گوگل پلی
Blue Stacks را گشوده نمائید، در شرایطی که به صورت اتوماتیک گشوده نشد لهجه دلخواه‌تان را تعیین کرده و با اعتنا به راهبرد‌های کاغذ جلو بروید و با اکانت Google خویش در‌این اپلیکیشن به وب سایت ورود(sing in) نمائید. بسته به مدل ورژن این قابل انعطاف‌افزار، ممکن میباشد آیتم‌های نصب آن گوناگون باشد.

۳. کلیک روی مورد نرم افزار‌های اینجانب (My Apps)
دانلود از گوگل پلی
این تب در نصیب بالایی ورقه و سمت چپ جای دارد. درین نصیب، فهرست برنامه‌هایی را مشاهده خواهید کرد که نصب نموده‌اید.

در مالتینا بخوانید:

۱۰ بازی اندروید ۲۰۱۹ که تنها اختصاصی ماهر ها پباده سازی شده‌است

۴. کلیک روی نرم افزار سیستم (System app) و آن گاه گوگل‌پلی (Google Play)
دانلود از گوگل پلی
این بخش را در نصیب بالایی برگه نرم افزار‌های اینجانب (My Apps) پیدا میکنید. این مثلث رنگی علامت گوگل پلی میباشد، در ورقه نرم افزار‌های سیستم (System apps) می توانید با کلیک روی آن به ورقه دانلود از گوگل پلی منتقل گردید.

۵. کلیک روی نوار جست و جو
دانلود از گوگل پلی
درین مرحله از دانلود از گوگل پلی با کلیک روی این نصیب نوشتهٔ Google Play ظواهر میشود.

اسم یک نرم افزار را سرچ فرمائید.
اسم یک برنامه را وارد نمایید (در صورتیکه اسم مشخصی در ذهن ندارید کافیست کلمه و واژه‌ای مربوط به آن را دراین نصیب وارد نمائید) بعد وارد گردید و (Enter) را بزنید. هنگام تایپ کردن اسم برنامه آیتم نظرتان، احتمالا اسم برنامه‌ها در نوار کشویی تحت نصیب جست و جو ظواهر میگردد. در‌صورتی‌که این وقوع افتاد، روی اسم برنامه کلیک کرده تا وارد پروسه بعدی گردید.
۶. تعیین برنامه
در شرایطی‌که برنامه آیتم نظرتان در فهرست نبود، کافیست به ذیل بیایید تا بالاخره برنامه خودتان را پیدا کرده و روی آن کلیک فرمایید.

کلیک بر روی دکمه Install.
این دکمه به رنگ سبز میباشد و با کلیک بر روی آن، دانلود شما بوسیله بلواستکز (Blue Stacks) شروع خواهد شد. چنانچه هنگام نصب شدن، برنامه از شما درخواست اذن دسترسی به بخش‌های خاصی از دستگاه‌تان را داشت، به آن اذن دهید.
۷. اجرای برنامه
هنگامی نصب برنامه به اتمام رسید یکی شغل های ذیل را انجام دهید:

روی گشوده شدن در مغازه گوگل پلی (open in Google Play Store) کلیک نمائید.
در تب نرم افزار‌های اینجانب (My apps)، روی آیکون برنامه متبوع کلیک فرمایید.
۸. نصب یک پوشه اندرویدی (APK)
در حالتی که از دانلودکننده گوشی (Mobile Downloader) برای دانلود فولدر‌های اندرویدی (APK ) و دانلود از گوگل پلی استعمال می کنید، با انجام مورد ها پایین میتوانید پوشه خویش را مستقیما در بلواستکز(Blue Stacks) نصب فرمایید:

نخست بلواستکز (Blue Stacks) را گشوده نمائید.
روی تب نرم افزار‌های اینجانب (My apps) در نصیب بالای برگه در جهت چپ کلیک نمایید.
آن‌گاه در سمت و سوی راست کاغذ روی دکمه نصب نرم افزار اندروید (Install apk) کلیک فرمایید.
در پنجره‌ای که گشوده می گردد پوشه اندرویدی خویش را تعیین نمائید.
روی دکمه گشوده یا این که گزینش کردن (Open یا این که Choose) در کناره سمت راست کاغذ کلیک نمایید.
هم اکنون کافیست تا درانتظار گردید آیکون برنامه گزینه نظرتان در برگه نرم افزار‌های اینجانب (my apps) ظواهر شود.
در مالتینا بخوانید:

با گوگل Stadia فارغ از نیاز به خرید کنسول بازی نمائید!

استعمال از پلاگینٔ گوگل کروم برای دانلود از گوگل پلی
دانلود از گوگل پلی
۱. فهم سعی این پلاگین
با نصب یک پلاگین بدون‌پول در گوگل کروم، میتوانید پوشه‌های اندرویدی را دانلود نمایید که برای دانلود از گوگل پلی قرار گرفته‌اند. نکته قابل توجه این میباشد که نمی‌توانید از این پلاگین برای دانلود و نصب برنامه‌های مبلغی به کارگیری فرمایید. درضمن به خیال و خاطر داشته باشید برنامه‌هایی را که با این پلاگین دانلود میکنید، فارغ از وجود یک مشابه‌‌ساز مثل بلواستکز (Blue Stacks) قابل انجام نیستند.

۲. گشودن گوگل کروم و ورود به آن
برای ورود به مغازه آنلاین گوگل پلی بایستی آدرس آن را در نوار ابزار مرورگر کروم وارد فرمایید.

۳. وارد کردن ایمیل(URL) نرم افزار متبوع
برای دانلود برنامه موردنظرتان نخست به ایمیل آن نیاز خواهید داشت:

در نصیب جست‌وجوی این ورقه، در آغاز اسم برنامه را وارد کرده و بعد از آن آیتم وارد گردید(Enter) را فشار دهید.
روی نرم افزار گزینه نظرتان کلیک نمایید.
از نصیب نوار نشانی در بالای کاغذ، تمام متن نشانی را گزینش نمایید.
با فشار دادن هم زمان دکمه های C + Ctrl نشانی این اپلیکیشن در صفحه کلید شما نسخه برداری خواهد شد.
۴. دانلود ۱Mobile Downloader
۱Mobile Downloader، این به عبارتی پلاگین‌ای میباشد که به شما یاری می نماید با دانلود از گوگل پلی، نرم افزار‌های خویش را نصب فرمایید.

۵. کلیک روی دکمه Add To Chrome+ در نصیب بالای سمت راست برگه

روی دکمه Add To Chrome+ در نصیب بالای سمت راست کاغذ کلیک فرمایید. درصورت درخواست روی افزودن پلاگین (Add extention) کلیک نمایید. یک آیکون دایره‌ای سبز رنگ، که داخلش یک اشاره گر سپید به سمت ذیل میباشد به اکران در خواهد آمد. ظواهر شدن این آیکون در معنای نصب درست پلاگینٔ شماست که در روند دانلود از گوگل پلی ضرورت داراست.

۶. کلیک روی آیکون ۱Mobile Downloader
روی آیکون ۱Mobile Downloader کلیک نمائید. بعداز کلیک روی آیکون آن، یک منو برای شما گشوده میشود.

۷. کلیک روی دکمه دانلود بسته اندرویدی (APK Downloader)
روی آیتم دانلود بسته اندرویدی(APK downloader) کلیک فرمائید. APK فرمت پوشه‌های اندرویدی میباشد، که برای نصب در‌این سیستم دلیل به کارگیری می‌گردد.

۸. پیست کردن(Paste) آدرس برنامه(URL)
روی بخش متنی APK Downloader کلیک کرده و در فریم متنی آن، دکمه های Ctrl + V را به طور همزمان فشار دهید.

۹. کلیک روی (Generate Download Link)
این دکمه در سوی راست فریم متنی جای دارد و بایستی روی آن کلیک نمائید.

۱۰. کلیک روی دکمهٔ (Download APK app)]
این دکمه پایین نصیب اسم برنامه میباشد. با کلیک بر روی آن، دانلود از گوگل پلی در رایانه‌تان مقدمه می‌گردد. بسته به پیکربندی مرورگرتان، شاید لازم باشد قبلی از انجام دانلود، روی آیتمٔ ذخیره(Save) یا این که تأیید(Confirm) کلیک فرمائید.

در مالتینا بخوانید:

خرید معمولی و سریع و ارزان از آمازون با پلاگین مالتینا برای گوگل کروم

فراگیری دانلود از گوگل پلی در گوشی
مهمترین بخش به کارگیری از گوگل پلی، دانلود و نصب نرم افزار‌های آن بر روی موبایل‌های اندرویدی میباشد. شما میتوانید اشکال قابل انعطاف‌افزار‌ها یا این که مورد ها دیگری مثل کتاب‌های دیجیتال را از گوگل پلی دانلود فرمایید. بعضا از گونه های محتوا بدون پول و بعضا دیگر مستلزم پرداخت داخل برنامه‌ای می باشند. یعنی برای به کار گیری از مورد‌های متعدد جان دار در برنامه نیاز به پرداخت هزینه دارید.

جستن و دانلود از وبسایت گوگل پلی
در آغاز گوگل پلی را گشوده فرمایید. در ضمن میتوانید به تارنما play.google.com هم مراجعه‌کنید.
اسم محتوای آیتم نظرتان را در نوار جست و جویبار آن سرچ فرمائید.
از فهرستی که به شما نشان می دهد یک آیتم را تعیین و روی آن کلیک فرمائید.
در ورقه‌ای که برای‌تان گشوده میگردد، برای برنامه‌های مجانی روی دکمه نصب (Install) و برای برنامه‌های مبلغی روی آیتمٔ ارزش آن (item’s price) کلیک فرمایید.
به راهنمای درون کاغذ مربوطه اعتنا نمایید و دستورها آن را انجام دهید.
برای پرداخت هزینه، کافیست روی نماد فلشی کلیک فرمائید که به سمت ذیل جای‌دارد. در شرایطی که برای اولی توشه میباشد که از گوگل پلی خرید می کنید، طریق‌های پرداخت در اکانت گوگل‌تان بیش تر خواهند شد. برای تغییر و تحول گویش گوگل پلی، میتوانید از روش رایانه‌تان وارد اکانت گوگل خویش گردیده و پیکربندی لهجه آن را تغییر و تحول دهید.

وقتی که یک برنامه یا این که محتوای دیجیتالی را در گوگل پلی خریداری میکنید، آن برنامه به اکانت گوگل شما متصل می گردد، خیر تنها دستگاهی که در آن برنامه‌تان را نصب می کنید. این بدان شکل میباشد که در‌حالتی که دستگاه جدیدی تنظیم کردید، دیگر بدون چاره به خرید آن برنامه نخواهید بود. به علاوه در‌صورتی‌که به جهت محدودیت‌هایی که گوگل برای یوزرها اهل ایران در لحاظ گرفته، نتوانستید پیروز به دانلود برنامه گزینه نظرتان گردید، میتوانید آی پی دستگاه‌تان را با به کارگیری از او پی ان تغییر‌و تحول دهید و آنگاه مبادرت به دانلود فرمایید.

نصب برنامه‌ های تحریم گردیده از طرف گوگل پلی
دانلود از گوگل پلی - clear_cache_and_Data_play_store
متاسفانه به جهت تحریم‌های انجام شده از سوی گوگل، نصب بعضا از نرم افزار‌های گوگل پلی برای یوزرها اهل ایران سخت میباشد. برای این مراد نخست بایستی خاطر یا این که کش (Cache) نرم افزار‌های Google Play Services و Google Play Store را تمیز نمایید.

ممکن میباشد، یافتن این نرم افزار‌ها در موبایل‌های متفاوت با یکدیگر تفاوت داشته باشند. ولی فرآیند کلی آن در همه دستگاه‌ها یکسان میباشد. نخست می بایست به پیکربندی گوشی‌تان رفته و در آن جاگزینهٔ برنامه‌ها یا این که Apps را گزینش نمایید. در مرحله بعدی بایستی اسم این نرم افزار‌ها را در لیستی که برای‌تان به اکران در آمده پیدا فرمائید.

با گزینش هر برنامه آیتم‌های مرتبط با آن برای شما نمایان می‌گردد. همانگونه که در تصویر بالا مشاهده می کنید، در نرم افزار Google Play Store با تعیین موردٔ CLEAR CACHE یاد این اپلیکیشن تمیز خواهد شد. چنانچه این آیتم کار نکرد، میتوانید توشه دیگر به همین نصیب مراجعه کرده و اینبار CLEAR DATA را تعیین فرمایید.

این پروسه را برای هر دو نرم افزار انجام دهید. بعد از آن می بایست اپلیکیشن تحریم گذر (تغییر‌و تحول دهندهٔ آی پی) را پر‌نور کرده و سپس گوگل پلی را اجرا فرمایید. گوگل پلی با دقت به آی پی مملکت گزینش گردیده بوسیله نرم افزار تحریم گذر، فهرست برنامه‌های فعال برای به عبارتی مرزو بوم را به شما نشان می دهد. معمولا پر‌نور کردن این اپلیکیشن برای یکبار کفایت می کند. با این وجود ممکن میباشد هر توشه که گوگل پلی را اجرا میکنید، نیاز به پر‌نور کردن تحریم گذر موبایل هم داشته باشید.

اندروید رشته‌ای؛ پروفشنال اندروید (Professional Android)
دانلود از گوگل پلی - Professional Android
دانلود از گوگل پلی

اکنون که به دانلود از گوگل پلی مسلط شدید، خوب میباشد که با محصولاتی در قضیه برنامه‌نویسی اندروید هم آشنا گردید. راهنمای جامع بسط دهنده جدیدترین خصوصیات و قابلیت و امکان‌های Android را در بازنویسی چهارم خویش، به بسط‌دهندگان عرضه می‌نماید. به امداد این پکیج یاد خواهید گرفت که چه‌طور از جدیدترین خصوصیت‌های اندروید برای تولید برنامه‌های تلفن همراه توانمند و مشتری‌پسند استعمال فرمایید. این طرز، تیم‌ای از پروژه‌ها را ذیل پوشش قرار می‌هد که هرمورد خصوصیت نو سیستم برهان اندروید را معرفی میکنند. همینطور تکنیک‌ها و شایسته ترین روش‌هایی را که سبب میشود حداکثر به کارگیری را از این سیستم استدلال پیروزی به ما نشان خواهد اعطا کرد. این تمرینات از سطح زیر و مبتدی و تازه کار شروع میشود و کم کم به پروژه‌های توسعه یافته اندرویدی تبدیل میشوند. مثال‌های معمولیٔ آن به شما نشان میدهد که چطور می توانید هرچه سریع‌خیس، یک پروژه اندرویدی فوق‌العاده ساخت نمائید.

این کتاب راهنمای شما برای توسعه و گسترش هوشمند، کارآمد و مؤثر در برنامه نویسی اندروید میباشد.

بیاموزید که چطور بیش‌ترین استعمال را از اندروید ببرید؛
آناتومی، رینگ‌ها و اصطلاح تعامل با استفاده کننده یا این که یوآي (UI) برنامه های اندروید را شعور فرمایید؛
پباده سازی برای همگی پلتفرم‌های گوشی، از گزاره تبلت‌ها را بیاموزید؛
از چهارچوب اندروید و سرویس ها گوگل پلی استعمال نمایید.
راهنمای برنامه نویسی اندروید؛ دِبیگ نرد رنچ (The Big Nerd Ranch Guide )
دانلود از گوگل پلی - Android Programming: The Big Nerd Ranch Guide (4th Edition)
دانلود از گوگل پلی

راهنمای بیگ‌نرد رنچ (Big Nerd Ranch) یک کتاب مقدماتی اندرویدی برای برنامه نویس ها زبده جاوا میباشد. بر پایه ی این بوت‌کمپ (Bootcamp) دوستداشتنی در اندروید، شما با به کارگیری از نمونه‌های بی آلایش و یار با توضیحات پر‌نور، علم‌تان را پهناور‌خیس می کنید و پیشرفت قابل توجهی در‌این فن خواهید داشت. این کتاب بر روی تکنیک های عملی در گسترش برنامه‌های سازگار با اشکال اندروید(Android Oreo و Android P) تمرکز داراست.

در هر مرحله از مسیر برنامه‌نویسی‌تان، با استعمال از اندروید استودیو(Android Studio) کد بنویسید و اجرا فرمایید. به امداد این راهنما میتوانید برنامه‌هایی بنویسید که با بقیه برنامه ها ترکیب می گردند، تصاویر را از اینترنت بارگیری کرده و اکران میدهند، موسیقی پخش می نمایند و مورد ها دیگر. هر فصل از این برنامه برای ارتقا علم و تجربه موردنیاز به مراد آغاز عمل در گسترش اندروید پباده سازی و تست شده‌است. دانلود از گوگل پلی را که خاطر گرفتید. هم اکنون بایستی پیرو یادگیری محتویات تخصصی‌خیس باشید.

نظرات این مطلب

تعداد صفحات : 0

درباره ما
موضوعات
آمار سایت
  • کل مطالب : 57
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 5
  • بازدید کننده امروز : 1
  • باردید دیروز : 6
  • بازدید کننده دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 128
  • بازدید ماه : 331
  • بازدید سال : 1027
  • بازدید کلی : 21393
  • <
    پیوندهای روزانه
    آرشیو
    اطلاعات کاربری
    نام کاربری :
    رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    لینک های ویژه