loading...

مرجع مقالات تخصصی طراحی سایت

بازدید : 419
سه شنبه 13 خرداد 1399 زمان : 15:43


خرید درون برنامه ای گوگل پلی
کارت کادو کارتی میباشد که در آن پاره ای پول برای خرید جان دار میباشد. انگیزه اصلی این کارت ها برای کادو دادن و اجرو پاداش به فعالیت برده میشود. گیفت کارت هایی با اعتبار های متفاوت مبلغی در مشت خریداران قرار می دهند تا خریداران قدرتمند باشند، فارغ از استعمال از کارت های اعتباری بانکی و صرفا به وسیله کدهای کارت های کادو خویش از دکان های آنلاین کارت های مربوطه ،خریداری انجام دهند. مغازه Google Play این اذن را به اشخاص میدهد که تا بیش تر از میلیون ها برنامه و بازی متفاوت را با به کار گیری از کارت های کادو گوگل پلی دانلود نمایند. یاور با برنامه های کاربردی، شما همینطور میتوانید با استعمال از کارت کادو Google Play کتابها، فیلم ها و موسیقی را خریداری نمائید. یوزرها Android به صورت بدون شوخی پیرو این کارت ها میباشند. گیفت کارت های گوگل پلی در تمام برنامه های اندرویدی قابل به کار گیری است. کدهای کارت کادو Google Play اکنون برای بازه کوتاهی بوده میباشد و شما می توانید آنان را به سایرافراد تحت عنوان کادو ارسال نمایید.

خوشبختانه میتوانید از ژنراتور کارت کادو Googl Play برای به کار گیری از کدهای مجانی Google Play سوای هیچ سیرتکامل مشکلی در خرید آنلاین استعمال نمائید. الگوریتم که در ژنراتور به کار گیری می‌شود ، یک کد منحصربه‌فرد را که دربرگیرنده ادغام شبیه از کد 20 رقمی است. شما میتوانید این کد را مستقیما قرار دهید و آن را در مورد Google Play Redemem استعمال فرمایید. این کد هوشمندانه اعتبارسنجی را از فی مابین میبرد و شما تعادل را به اکانت خویش طولانی تر میکنید. بعد از آن می‌توانید از این تعادل برای خرید هر برنامه، حق بیمه، بازی، فیلم، خبرنامه و خیلی چیزهای دیگر استعمال فرمائید .

کاربردهای گیفت کارت گوگل پلی
مغازه Google Play برای بازار دیجیتال گوگل آندروید و iOS پباده سازی شده‌است. گوگل گسترش دهنده دکان Google Play میباشد. در صدر در 22 اکتبر 2008 منتشر شد .

کدهای Google Play این کارت ها همینطور برای پرداخت در بازی های متفاوت، فیلم ها، موسیقی، کتاب های الکترونیکی و غیره استعمال می‌شود. یکی‌از دیگر از به کارگیری های مهم کدهای Google Play این میباشد که شما نیازی به افزودن جزئیات کارت اعتباری خویش به پرداخت نداشته باشید. برای افرادی که نمی‌خواهند جزئیات کارت اعتباری خویش را طولانی تر نمایند می‌توانند از این کدها استعمال نمایند. همینطور اشخاصی که کارت های اعتباری یا این که بدهی ندارند، می‌توانند این کارت های کادو گوگل را از مغازه های متفاوت نسبتاً در هر میهن خریداری نمایند و از آن‌ها برای خرید مواد در دکان Google Play به کارگیری نمایند.

در هرکشور سرویس ها مختلف میباشد.در اینجا مثلا برای شما دو مملکت آورده شده‌است.

ترکیه:

اپلیکیشن، کتاب، دکه خبرنامه فروشی
وضعیت سرویس ها کارت کادو Google Play
حالت سرویس ها توازن تبلیغاتی Google Play
حداکثر مجاز خرید 4000لیر


امارات متحده

اپلیکیشن، کتاب، فیلم، موسیقی، دکه مجله فروشی، اشتراک
وضعیت سرویس ها کارت کادو Google Play
وضعیت سرویس ها توازن تبلیغاتی Google Play
حداکثر مجاز خرید: 2000 دلار
کدهای کادو گوگل بسیار باارزش می‌باشند و به‌تدریج کدها را فارغ از هزینه می اقتدار اخذ فرمائید. همچین ازاین کارت ها در هنگام خرید وسایل متبوع از دکان Google Play می قدرت به کار گرفت . با استعمال از کدهای جانور درین کارت های کادو می‌توانید تخفیف های بزرگی اخذ فرمایید. کد های کارت کادو Google Play به طور مجانی در هر وبسایت قابل خریداری میباشد. آن ها در مغازه های عادی نیز در دسترس می باشند ،ولی دقت داشته باشید موجودی این کارت ها بستگی به ترازو هزینه شما برای خرید این کارت ها دارا‌هستند. بایستی این کارت ها را در مراکزی که 100٪ امن و همینطور امن برای استعمال (که صرفا نیاز به داده ها نخستین خویش و بعداز آن شما می‌توانید طولانی تر کدهای Google play رااستفاده نمائید) باشد را تهیه و تنظیم کرد، شما میتوانید به سادگی گواهینامه ایمنی کارت خویش را در نوار جانبی سایت گوگل پلی ملاحظه کنید. همینطور می‌توانید این کارت ها را ازسایت های google.google play.google code …. خریداری نمایید.

حالت به کارگیری و کاربردهای گیفت کارت گوگل پلی
کدهای کادو گوگل بسیار باارزش می باشند و به تدریج کدها را سوای هزینه می‌توانند اخذ نمایند. ما می‌توانیم از آن‌ها در هنگام خرید اقلام پرداخت گردیده از دکان Google Play استعمال کنیم و همینطور با استعمال از کدهای جان دار در‌این کارت های کادو می‌توانیم تخفیف های بزرگی اخذ کنیم. کد های کارت کادو Google Play به طور بدون‌پول در هر تارنما بسیار میباشد. آن ها در مغازه های عادی نیز در دسترس میباشند ،ولی دقت داشته باشید در این‌حالت این کارت ها در مقابل پول حقیقی و واقعی شما، مو جود هستند.بایستی این کارت ها را در مراکزی که 100٪ امن و همینطور امن برای به کارگیری (که صرفا نیاز به داده ها نخستین خویش و بعد از آن شما می‌توانید اضافه کدهای Google play رااستفاده نمائید) باشد را تنظیم فرمائید، شما می‌توانید به سادگی گواهینامه ایمنی خویش را در نوار جانبی سایت گوگا پلی ملاحظه کنید. شما می‌توانید این کارت ها را ازسایت های google.google play.google code …. خریداری فرمائید.

مغازه Google Play همینطور برای بازار دیجیتال گوگل برای آندروید و iOS پباده سازی شده‌است. گوگل توسعه و گسترش دهنده مغازه Google Play میباشد. و در صدر در 22 اکتبر 2008 منتشر شد .

کدهای Google Play این کارت ها همینطور برای پرداخت در بازی های متعدد، فیلم ها، موسیقی، کتاب های الکترونیکی و غیره به کارگیری می‌شود. یک کدام از دیگر از به کار گیری های مهم کدهای Google Play این میباشد که شما نیازی به افزودن جزئیات کارت اعتباری خویش به پرداخت نداشته باشید. برای اشخاصی که نمی خواهند جزئیات کارت اعتباری خویش را بیش تر نمایند می توانند از این کدها به کار گیری نمایند. همینطور اشخاصی که کارت های اعتباری یا این که بدهی ندارند، می‌توانند این کارت های کادو گوگل را از مغازه های متعدد نسبتاً در هر سرزمین خریداری نمایند و از آن ها برای خرید مواد در دکان Google Play به کار گیری نمایند.

مزایا و معایب گیفت کارت گوگل پلی


مزایای کارت کادو گوگل پلی

از آنجایی که مردم در زمان روز به صورت مداوم از روش دستگاه های یار و همدم خویش مانند تلفن های هوشمند و رایانه ها به وب متصل می‌شوند، فناوری های توسعه یافته مانند گوگل برای یوزرها اطمینان نتایج میکنند که هر کسی دسترسی سهل به محتوای دانلود گردیده را دارااست. این ابزارها کاربردی، مشغول کننده و شادی بخش میباشد ( مانند فیلم، کتاب، بازی، برنامه و غیره). دکان گوگل پلیدر ارتباط با برنامه های آنلاین قطعی میباشد و این برنامه تمام محتوایی را کهمی خواهید یا این که نیاز دارید ارائه میدهد.

در دسترس بودن
در حالی که Google Play در یک‌سری میهن در دسترس میباشد شناخته گردیده ترین دکان Google Play Store در ایالات متحده میباشد، که دارنده بیشترین تعیین محتوا قابل دانلود میباشد. علاوه بر این، بعضی از محصول ها مو جود در کشورهای دیگر نیز در بها های بسیار ارزان در دکان Google Play آمریکا عرضه می گردند.
چنانچه شما قوم و قبیله، دوستان خوب یا این که آشنایان مستقر در بیرون از آمریکا دارید، یکی‌از شایسته ترین چیزهایی که می‌توانید تحت عنوان یک کادو ارسال نمایید، یک کارت کادو Google Play Google خواهد بود .
بقیه مزایای ذیل عارضه ها بسیار خیر و خوبی برای خرید گیفت کارت های گوگل پلی میباشد.
دسترسی راحت و نامحدود به دکان گسترده ی گوگل
شما در هر عصر و به‌هر‌جا می‌توانید به مغازه های گوگل دسترسی داشته باشید.
همان گونه که ذکر شد، مغازه Google Play در آمریکا موسیقی، برنامه ها، فیلم ها، برنامه های های تلویزیونی، کتب، بازی ها، مجلات و خیلی چیزهای دیگر را ارائه میدهد . اکثری از آن‌ها بیرون از آمریکا در دسترس نیستند (نشر های نخستین نیز برای موسیقی، فیلم و تلویزیون قابل دسترسی میباشند ). یک کارت کادو مغازه Play Google به شما این قابلیت و امکان را می‌دهد که محتوای این مغازه را ، درهر کجای این سیاره قرار دارید، بتوانید دانلود نمائید.
بها های بهتر
با به کار گیری از کارت های کادو گوگل پلی شما می‌توانید محتوای دکان گوگل را با بها تحت تری تهیه و تنظیم نمائید.به شما در پس انداز کردن پول خویش یاری می‌کند.
داد و ستد امن
هر خرید کارت کادو با رمزگذاری SSL 256 بیتی امن میباشد. به همین ترتیب، داده ها فردی و پرداخت خریدار هیچ وقت در سرورهای فروشندگان کارت کادو آنلاین ذخیره نمی‌شود. بدین ترتیب شما می‌توانید از یک خرید و فروش حفظ گردیده در هر عصر اطمینان نتیجه ها نمایید.
تحویل سهل و آسان از روش آدرس اینترنتی
کارت کادو مغازه Google Play که بوسیله تامین کنندگان دارای اعتبار آنلاین در سراسر جهان فروخته می گردد، به صورت بی واسطه از ایجاد کنندگان و توزیع کنندگان مجاز در آمریکا تامین می‌گردد. از روش یک خرید آنلاین معمولی، کارت کادو به طور دیجیتالی با استعمال از یک اسکنر با وضوح بالا کپی میگردد و فورا از روش آدرس اینترنتی به گیرنده ارسال می‌شود. شما اکثر زمان ها در پهنا تعدادی دقیقه خرید ، به طور معمولی و سریع برای شما در ایمیلتان ارسال میگردد.
مورخ انقضا ندارد.اگر‌که کارت کادو از فروشنده مجاز خریداری گردیده باشد ،این کارت ها مورخ انقضا ندارند . شما می‌توانید این کارت ها را در هرزمانی که خواستید، به کار گیری فرمایید.

معایب

محدودیت در خرید :

کلاهبرداران از طریق های گوناگون برای گول زدن اشخاص به ارائه کارت های کادو Google Play به کار گیری می‌نمایند. آن ها برای کارت های کادو گوگل پلی را در قبال مالیات، پول انتقاد، گردآوری بدهی ها، اقلام فیزیکی مانند اتومبیل ها و مورد ها دیگر درخواست می‌دهند. کلاهبرداری به عذروبهانه های مختلف بسیار انجام می‌گردد.خودتان را از کلاهبرداری کارت کادو مراقبت نمائید.
هیچوقت از کارت های کادو Google Play برای پرداخت مخارج غیر رسمی بیرون از Google Play به کارگیری نکنید.
دقت داشته باشید که شما تنها میتوانید از کارت های کادو Google Play برای خریدمواردی مانند برنامه ها و موسیقی، در Google Play به کارگیری فرمایید.
*کارت های کادو Google Play بازپرداخت نمی‌شود، مگر آنکه طبق ضابطه مایحتاج باشد.
به راحتی میتوان با به کارگیری از کد پشت آن، درین کارت ها کلاهبرداری نمایند.هیچ وقت کد در پشت کارت کادو را به اشتراک نگذارید.


خرید گیفت کارت گوگل پلی
دکان Google Play از آگوست سال 2008 وجود داشته و از آن به آن گاه، بیشتراز 25 میلیارد برنامه از روش فروشگاهgoogle Play دانلود شده‌است .اکنون بیش تر از 700،000 برنامه متفاوت را می قدرت در دکان Google Play دانلود کرد. شما در یک دقیقه می‌توانید کارت کادو Google Play را خریداری نمایید.
میتوانید یک کارت کادو Google Play را آنلاین فورا در Playgiftcard.com خریداری نمائید. همینطور برای کارت های Google Play از $ 10، $ 15 و $ 25 میتوانید به کار گیری نمایید. برای خرید کدهای Google Play، بایستی تعدادی مرحله معمولی را انجام دهید.

اولیه، مبلغ اعتباری Google Play که میخواهید برای خرید را، تعیین نمایید. آن گاه یک نحوه پرداخت امن را از گزاره :یک کارت اعتباری ویا پی پال تعیین نمایید. بعداز انتها پرداخت، کد Google Play فورا بر روی کاغذ نمایش داده میشود. علاوه بر این، کارت کادو Google Play نیز بوسیله آدرس اینترنتی و یا این که پیام کوتاه به طور بدون‌پول فورا تحویل داده میشود. همینطور از Play Store Credit برای خرید برنامه ها، فیلم ها، موسیقی و کتابها در Google Play Store میتوانید به کارگیری نمایید.

صد رد صد می اقتدار اعتبار Google Play را در دکان Google Play Store و Android Store خریداری کرد.
کارت Google Play را می‌توانید فورا بعداز خرید کی توانید کادو بدهید و یا این که اینکه بفروشید.
شما از روش play.google.com از در آغاز نام نویسی خویش را انجام دهید و آن‌گاه بر روی «تخفیف اعتبار»در سمت و سوی چپ کلیک نمائید. آن‌گاه کد را برای افزودن اعتبار دکان Play خویش وارد فرمائید. کارتهای کادو Google Play به وسیله Playgiftcard.com فروخته می گردد.
می‌توانید از Play Store Credit برای خرید برنامه ها، فیلمها، موسیقی و کتابها در مغازه Google Play استعمال نمایید. مغازه Google Play می‌تواند در چهره استعمال از تلفن هوشمند Android یا این که رایانه لوحی دارنده سیستم برهان Android در دسترس باشد.در
Playgiftcard.com میتوانید با خاطر ریلکس پرداخت نمایید به این ترتیب، می‌توانید با استعمال از PayPal و یک کارت اعتباری پرداخت خویش را انجام دهید. برای هر شیوه پرداخت توضیح داده شده‌است که دربرگیرنده پروسه پیشنهاد با به کارگیری از یک نحوه پرداخت مختص میباشد.
پی پال
شما می‌توانید با استعمال از PayPal به طور ناشناس با دسترسی به وب در سراسر دنیا پرداخت فرمایید. بعد از گزینش PayPal در فرایند پیشنهاد، شما به راحتی می‌توانید به اکانت PayPal خویش وارد گردید و پرداخت را تأیید فرمایید. به محض این که تایید انجام شد و پرداخت به انتها رسید، کارت کادو Google Play بر روی ورقه نشان داده میشود و به نشانی آدرس اینترنتی شما ارسال میشود.
مسترکارت و ویزاکارت
شما می‌توانید به راحتی و تخت گاز در Playgiftcard.com با به کارگیری از کارت اعتباری روادید، کارت اعتباری مستر، روادید دلتا ویا روادید الکترون پرداخت فرمائید. سپس طریق پرداخت کارت را گزینش فرمائید و آن گاه جزئیات کارت یاور را وارد فرمایید. به محض پرداخت پردازش گردیده، کد مغازه Google Play فورا نشان داده میشود.


خرید درون برنامه ای گوگل پلی
کارت کادو کارتی میباشد که در آن پاره ای پول برای خرید جان دار میباشد. انگیزه اصلی این کارت ها برای کادو دادن و اجرو پاداش به فعالیت برده میشود. گیفت کارت هایی با اعتبار های متفاوت مبلغی در مشت خریداران قرار می دهند تا خریداران قدرتمند باشند، فارغ از استعمال از کارت های اعتباری بانکی و صرفا به وسیله کدهای کارت های کادو خویش از دکان های آنلاین کارت های مربوطه ،خریداری انجام دهند. مغازه Google Play این اذن را به اشخاص میدهد که تا بیش تر از میلیون ها برنامه و بازی متفاوت را با به کار گیری از کارت های کادو گوگل پلی دانلود نمایند. یاور با برنامه های کاربردی، شما همینطور میتوانید با استعمال از کارت کادو Google Play کتابها، فیلم ها و موسیقی را خریداری نمائید. یوزرها Android به صورت بدون شوخی پیرو این کارت ها میباشند. گیفت کارت های گوگل پلی در تمام برنامه های اندرویدی قابل به کار گیری است. کدهای کارت کادو Google Play اکنون برای بازه کوتاهی بوده میباشد و شما می توانید آنان را به سایرافراد تحت عنوان کادو ارسال نمایید.

خوشبختانه میتوانید از ژنراتور کارت کادو Googl Play برای به کار گیری از کدهای مجانی Google Play سوای هیچ سیرتکامل مشکلی در خرید آنلاین استعمال نمائید. الگوریتم که در ژنراتور به کار گیری می‌شود ، یک کد منحصربه‌فرد را که دربرگیرنده ادغام شبیه از کد 20 رقمی است. شما میتوانید این کد را مستقیما قرار دهید و آن را در مورد Google Play Redemem استعمال فرمایید. این کد هوشمندانه اعتبارسنجی را از فی مابین میبرد و شما تعادل را به اکانت خویش طولانی تر میکنید. بعد از آن می‌توانید از این تعادل برای خرید هر برنامه، حق بیمه، بازی، فیلم، خبرنامه و خیلی چیزهای دیگر استعمال فرمائید .

کاربردهای گیفت کارت گوگل پلی
مغازه Google Play برای بازار دیجیتال گوگل آندروید و iOS پباده سازی شده‌است. گوگل گسترش دهنده دکان Google Play میباشد. در صدر در 22 اکتبر 2008 منتشر شد .

کدهای Google Play این کارت ها همینطور برای پرداخت در بازی های متفاوت، فیلم ها، موسیقی، کتاب های الکترونیکی و غیره استعمال می‌شود. یکی‌از دیگر از به کارگیری های مهم کدهای Google Play این میباشد که شما نیازی به افزودن جزئیات کارت اعتباری خویش به پرداخت نداشته باشید. برای افرادی که نمی‌خواهند جزئیات کارت اعتباری خویش را طولانی تر نمایند می‌توانند از این کدها استعمال نمایند. همینطور اشخاصی که کارت های اعتباری یا این که بدهی ندارند، می‌توانند این کارت های کادو گوگل را از مغازه های متفاوت نسبتاً در هر میهن خریداری نمایند و از آن‌ها برای خرید مواد در دکان Google Play به کارگیری نمایند.

در هرکشور سرویس ها مختلف میباشد.در اینجا مثلا برای شما دو مملکت آورده شده‌است.

ترکیه:

اپلیکیشن، کتاب، دکه خبرنامه فروشی
وضعیت سرویس ها کارت کادو Google Play
حالت سرویس ها توازن تبلیغاتی Google Play
حداکثر مجاز خرید 4000لیر


امارات متحده

اپلیکیشن، کتاب، فیلم، موسیقی، دکه مجله فروشی، اشتراک
وضعیت سرویس ها کارت کادو Google Play
وضعیت سرویس ها توازن تبلیغاتی Google Play
حداکثر مجاز خرید: 2000 دلار
کدهای کادو گوگل بسیار باارزش می‌باشند و به‌تدریج کدها را فارغ از هزینه می اقتدار اخذ فرمائید. همچین ازاین کارت ها در هنگام خرید وسایل متبوع از دکان Google Play می قدرت به کار گرفت . با استعمال از کدهای جانور درین کارت های کادو می‌توانید تخفیف های بزرگی اخذ فرمایید. کد های کارت کادو Google Play به طور مجانی در هر وبسایت قابل خریداری میباشد. آن ها در مغازه های عادی نیز در دسترس می باشند ،ولی دقت داشته باشید موجودی این کارت ها بستگی به ترازو هزینه شما برای خرید این کارت ها دارا‌هستند. بایستی این کارت ها را در مراکزی که 100٪ امن و همینطور امن برای استعمال (که صرفا نیاز به داده ها نخستین خویش و بعداز آن شما می‌توانید طولانی تر کدهای Google play رااستفاده نمائید) باشد را تهیه و تنظیم کرد، شما میتوانید به سادگی گواهینامه ایمنی کارت خویش را در نوار جانبی سایت گوگل پلی ملاحظه کنید. همینطور می‌توانید این کارت ها را ازسایت های google.google play.google code …. خریداری نمایید.

حالت به کارگیری و کاربردهای گیفت کارت گوگل پلی
کدهای کادو گوگل بسیار باارزش می باشند و به تدریج کدها را سوای هزینه می‌توانند اخذ نمایند. ما می‌توانیم از آن‌ها در هنگام خرید اقلام پرداخت گردیده از دکان Google Play استعمال کنیم و همینطور با استعمال از کدهای جان دار در‌این کارت های کادو می‌توانیم تخفیف های بزرگی اخذ کنیم. کد های کارت کادو Google Play به طور بدون‌پول در هر تارنما بسیار میباشد. آن ها در مغازه های عادی نیز در دسترس میباشند ،ولی دقت داشته باشید در این‌حالت این کارت ها در مقابل پول حقیقی و واقعی شما، مو جود هستند.بایستی این کارت ها را در مراکزی که 100٪ امن و همینطور امن برای به کارگیری (که صرفا نیاز به داده ها نخستین خویش و بعد از آن شما می‌توانید اضافه کدهای Google play رااستفاده نمائید) باشد را تنظیم فرمائید، شما می‌توانید به سادگی گواهینامه ایمنی خویش را در نوار جانبی سایت گوگا پلی ملاحظه کنید. شما می‌توانید این کارت ها را ازسایت های google.google play.google code …. خریداری فرمائید.

مغازه Google Play همینطور برای بازار دیجیتال گوگل برای آندروید و iOS پباده سازی شده‌است. گوگل توسعه و گسترش دهنده مغازه Google Play میباشد. و در صدر در 22 اکتبر 2008 منتشر شد .

کدهای Google Play این کارت ها همینطور برای پرداخت در بازی های متعدد، فیلم ها، موسیقی، کتاب های الکترونیکی و غیره به کارگیری می‌شود. یک کدام از دیگر از به کار گیری های مهم کدهای Google Play این میباشد که شما نیازی به افزودن جزئیات کارت اعتباری خویش به پرداخت نداشته باشید. برای اشخاصی که نمی خواهند جزئیات کارت اعتباری خویش را بیش تر نمایند می توانند از این کدها به کار گیری نمایند. همینطور اشخاصی که کارت های اعتباری یا این که بدهی ندارند، می‌توانند این کارت های کادو گوگل را از مغازه های متعدد نسبتاً در هر سرزمین خریداری نمایند و از آن ها برای خرید مواد در دکان Google Play به کار گیری نمایند.

مزایا و معایب گیفت کارت گوگل پلی


مزایای کارت کادو گوگل پلی

از آنجایی که مردم در زمان روز به صورت مداوم از روش دستگاه های یار و همدم خویش مانند تلفن های هوشمند و رایانه ها به وب متصل می‌شوند، فناوری های توسعه یافته مانند گوگل برای یوزرها اطمینان نتایج میکنند که هر کسی دسترسی سهل به محتوای دانلود گردیده را دارااست. این ابزارها کاربردی، مشغول کننده و شادی بخش میباشد ( مانند فیلم، کتاب، بازی، برنامه و غیره). دکان گوگل پلیدر ارتباط با برنامه های آنلاین قطعی میباشد و این برنامه تمام محتوایی را کهمی خواهید یا این که نیاز دارید ارائه میدهد.

در دسترس بودن
در حالی که Google Play در یک‌سری میهن در دسترس میباشد شناخته گردیده ترین دکان Google Play Store در ایالات متحده میباشد، که دارنده بیشترین تعیین محتوا قابل دانلود میباشد. علاوه بر این، بعضی از محصول ها مو جود در کشورهای دیگر نیز در بها های بسیار ارزان در دکان Google Play آمریکا عرضه می گردند.
چنانچه شما قوم و قبیله، دوستان خوب یا این که آشنایان مستقر در بیرون از آمریکا دارید، یکی‌از شایسته ترین چیزهایی که می‌توانید تحت عنوان یک کادو ارسال نمایید، یک کارت کادو Google Play Google خواهد بود .
بقیه مزایای ذیل عارضه ها بسیار خیر و خوبی برای خرید گیفت کارت های گوگل پلی میباشد.
دسترسی راحت و نامحدود به دکان گسترده ی گوگل
شما در هر عصر و به‌هر‌جا می‌توانید به مغازه های گوگل دسترسی داشته باشید.
همان گونه که ذکر شد، مغازه Google Play در آمریکا موسیقی، برنامه ها، فیلم ها، برنامه های های تلویزیونی، کتب، بازی ها، مجلات و خیلی چیزهای دیگر را ارائه میدهد . اکثری از آن‌ها بیرون از آمریکا در دسترس نیستند (نشر های نخستین نیز برای موسیقی، فیلم و تلویزیون قابل دسترسی میباشند ). یک کارت کادو مغازه Play Google به شما این قابلیت و امکان را می‌دهد که محتوای این مغازه را ، درهر کجای این سیاره قرار دارید، بتوانید دانلود نمائید.
بها های بهتر
با به کار گیری از کارت های کادو گوگل پلی شما می‌توانید محتوای دکان گوگل را با بها تحت تری تهیه و تنظیم نمائید.به شما در پس انداز کردن پول خویش یاری می‌کند.
داد و ستد امن
هر خرید کارت کادو با رمزگذاری SSL 256 بیتی امن میباشد. به همین ترتیب، داده ها فردی و پرداخت خریدار هیچ وقت در سرورهای فروشندگان کارت کادو آنلاین ذخیره نمی‌شود. بدین ترتیب شما می‌توانید از یک خرید و فروش حفظ گردیده در هر عصر اطمینان نتیجه ها نمایید.
تحویل سهل و آسان از روش آدرس اینترنتی
کارت کادو مغازه Google Play که بوسیله تامین کنندگان دارای اعتبار آنلاین در سراسر جهان فروخته می گردد، به صورت بی واسطه از ایجاد کنندگان و توزیع کنندگان مجاز در آمریکا تامین می‌گردد. از روش یک خرید آنلاین معمولی، کارت کادو به طور دیجیتالی با استعمال از یک اسکنر با وضوح بالا کپی میگردد و فورا از روش آدرس اینترنتی به گیرنده ارسال می‌شود. شما اکثر زمان ها در پهنا تعدادی دقیقه خرید ، به طور معمولی و سریع برای شما در ایمیلتان ارسال میگردد.
مورخ انقضا ندارد.اگر‌که کارت کادو از فروشنده مجاز خریداری گردیده باشد ،این کارت ها مورخ انقضا ندارند . شما می‌توانید این کارت ها را در هرزمانی که خواستید، به کار گیری فرمایید.

معایب

محدودیت در خرید :

کلاهبرداران از طریق های گوناگون برای گول زدن اشخاص به ارائه کارت های کادو Google Play به کار گیری می‌نمایند. آن ها برای کارت های کادو گوگل پلی را در قبال مالیات، پول انتقاد، گردآوری بدهی ها، اقلام فیزیکی مانند اتومبیل ها و مورد ها دیگر درخواست می‌دهند. کلاهبرداری به عذروبهانه های مختلف بسیار انجام می‌گردد.خودتان را از کلاهبرداری کارت کادو مراقبت نمائید.
هیچوقت از کارت های کادو Google Play برای پرداخت مخارج غیر رسمی بیرون از Google Play به کارگیری نکنید.
دقت داشته باشید که شما تنها میتوانید از کارت های کادو Google Play برای خریدمواردی مانند برنامه ها و موسیقی، در Google Play به کارگیری فرمایید.
*کارت های کادو Google Play بازپرداخت نمی‌شود، مگر آنکه طبق ضابطه مایحتاج باشد.
به راحتی میتوان با به کارگیری از کد پشت آن، درین کارت ها کلاهبرداری نمایند.هیچ وقت کد در پشت کارت کادو را به اشتراک نگذارید.


خرید گیفت کارت گوگل پلی
دکان Google Play از آگوست سال 2008 وجود داشته و از آن به آن گاه، بیشتراز 25 میلیارد برنامه از روش فروشگاهgoogle Play دانلود شده‌است .اکنون بیش تر از 700،000 برنامه متفاوت را می قدرت در دکان Google Play دانلود کرد. شما در یک دقیقه می‌توانید کارت کادو Google Play را خریداری نمایید.
میتوانید یک کارت کادو Google Play را آنلاین فورا در Playgiftcard.com خریداری نمائید. همینطور برای کارت های Google Play از $ 10، $ 15 و $ 25 میتوانید به کار گیری نمایید. برای خرید کدهای Google Play، بایستی تعدادی مرحله معمولی را انجام دهید.

اولیه، مبلغ اعتباری Google Play که میخواهید برای خرید را، تعیین نمایید. آن گاه یک نحوه پرداخت امن را از گزاره :یک کارت اعتباری ویا پی پال تعیین نمایید. بعداز انتها پرداخت، کد Google Play فورا بر روی کاغذ نمایش داده میشود. علاوه بر این، کارت کادو Google Play نیز بوسیله آدرس اینترنتی و یا این که پیام کوتاه به طور بدون‌پول فورا تحویل داده میشود. همینطور از Play Store Credit برای خرید برنامه ها، فیلم ها، موسیقی و کتابها در Google Play Store میتوانید به کارگیری نمایید.

صد رد صد می اقتدار اعتبار Google Play را در دکان Google Play Store و Android Store خریداری کرد.
کارت Google Play را می‌توانید فورا بعداز خرید کی توانید کادو بدهید و یا این که اینکه بفروشید.
شما از روش play.google.com از در آغاز نام نویسی خویش را انجام دهید و آن‌گاه بر روی «تخفیف اعتبار»در سمت و سوی چپ کلیک نمائید. آن‌گاه کد را برای افزودن اعتبار دکان Play خویش وارد فرمائید. کارتهای کادو Google Play به وسیله Playgiftcard.com فروخته می گردد.
می‌توانید از Play Store Credit برای خرید برنامه ها، فیلمها، موسیقی و کتابها در مغازه Google Play استعمال نمایید. مغازه Google Play می‌تواند در چهره استعمال از تلفن هوشمند Android یا این که رایانه لوحی دارنده سیستم برهان Android در دسترس باشد.در
Playgiftcard.com میتوانید با خاطر ریلکس پرداخت نمایید به این ترتیب، می‌توانید با استعمال از PayPal و یک کارت اعتباری پرداخت خویش را انجام دهید. برای هر شیوه پرداخت توضیح داده شده‌است که دربرگیرنده پروسه پیشنهاد با به کارگیری از یک نحوه پرداخت مختص میباشد.
پی پال
شما می‌توانید با استعمال از PayPal به طور ناشناس با دسترسی به وب در سراسر دنیا پرداخت فرمایید. بعد از گزینش PayPal در فرایند پیشنهاد، شما به راحتی می‌توانید به اکانت PayPal خویش وارد گردید و پرداخت را تأیید فرمایید. به محض این که تایید انجام شد و پرداخت به انتها رسید، کارت کادو Google Play بر روی ورقه نشان داده میشود و به نشانی آدرس اینترنتی شما ارسال میشود.
مسترکارت و ویزاکارت
شما می‌توانید به راحتی و تخت گاز در Playgiftcard.com با به کارگیری از کارت اعتباری روادید، کارت اعتباری مستر، روادید دلتا ویا روادید الکترون پرداخت فرمائید. سپس طریق پرداخت کارت را گزینش فرمائید و آن گاه جزئیات کارت یاور را وارد فرمایید. به محض پرداخت پردازش گردیده، کد مغازه Google Play فورا نشان داده میشود.

نظرات این مطلب

تعداد صفحات : 0

درباره ما
موضوعات
آمار سایت
  • کل مطالب : 57
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 1
  • بازدید کننده امروز : 1
  • باردید دیروز : 4
  • بازدید کننده دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 61
  • بازدید ماه : 192
  • بازدید سال : 683
  • بازدید کلی : 21049
  • <
    پیوندهای روزانه
    آرشیو
    اطلاعات کاربری
    نام کاربری :
    رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    لینک های ویژه